Pages - Menu

Στον Πολίτη ο Nitro


Στο  Γ. Πολίτη πέρασε ο ραδιοφωνικός σταθμός Nitro. Αναμένεται η πληρωμή των εργαζομένων και η επαναλειτουργία του σταθμού.